Viktorji 2014

nedelja, 19. april 2015

Za nami je najbolj glamurozen dogodek v Sloveniji, to je podelitev slovenskih nagrad za najbolj izstopajoče, priljubljene in dih jemajoče medijske dosežke v letu 2014. Ker so tudi letos potekali Viktorji v Mariboru, natančneje v Slovenskem narodnem gledališču, je včeraj pri meni potekala prava viktorska odisejada! Zjutraj še v ateljeju Rocco Argentini v Novi Gorici, nato po zasneženi cesti v Ljubljano naravnost v Make-up designory, kjer me je naličila Tanja Vojnovič, in za konec še v Žalec k mojemu frizerju Gašperju Sedminku. Odisejada se je nekoliko zavlekla, zato sem zamudila sprehod po rdeči preprogi pred osrednjo mariborsko gledališko hišo in prišla točno ob 20.00 na podelitev viktorjev. Bojan Emeršič, voditelj večera, je poskrbel za veliko dozo smeha, in vsakič je boljši v tej vlogi!;) Solze v oči pa vedno izvabi viktor za življenjsko delo, tokrat ga je dobila vrhunska igralka Milena Zupančič. Po podelitvi sledi težko pričakovana poviktorska zabava, ki je tokrat potekala v Hotelu Habakuk. Tudi vlečka na obleki ni zatrla moje strasti do plesa in tako sem skoraj cel večer preplesala.;) Sicer pa je oblikovalec Rok Čibej poskrbel, da sem se v rdeči obleki počutila nadvse udobno.;)

Foto: Rok Čibej














Gašper Sedminek




Na sebi imam:
obleka Rocco Argentini
uhani Rocco Argentini
prstan Rocco Argentini
zapestnica Anna Dello Russo
torbica Maja Ferme
čevlji Casadei

You Might Also Like

0 komentarji